KVALITET RENHOLDSTJENESTER
- Ingen overgangsordning med tilnærming på avtalt kvalitet – avtalt kvalitet fra første dag.
- Tett oppfølging
- Kort behandlingstid og rask responstid
- Faglige medarbeidere
- Ferdig opplærte vikarer
- Miljøbevisste metoder og optimal innarbeidet kvalitets / styringssystem
- Ergonomi og tilpasning
- Avviksregistrering behandling og utbedring
- Kvalitetshåndbok med bekreftet signatur på utført arbeid
- Tilstandsrapportering årsaksanalyser og handlingsplaner
- Digital avviksregistrering og rapportering og 5 års dokumentarkivering
- Kvalitetssikring og kundetilfredshet
- Fungerende NS – ISO 9001kvalitetssystem
- Inovativ Rengjøring
- NS – INSTA 800 kunnskapsnivå 4 kvalitetssikring
- Svane Rengjøring
- Smittevern og Smitterenhold
- Desinfeksjon Sterilisering og Bakteriemåling
- Optimal kvalitet gjennom hele avtalen
Kvalitetssikring
- Kvalitetsskjema / kontrollskjema på alle sanitære rom
- Kvalitetsskjema / kontrollskjema på andre objekter om ønskelig
- NS – INSAT800 kontrollskjema 4 ganger pr år om dette er relevant
- Glansmåling av gulvoverflater 2 ganger pr år om dette er relevant
- Støvmåling 2 ganger pr år om dette er relevant
-
Friksjonsmåling
-
Overflatemotstands måling
-
Statisk elektrisitetsmåling og
- Bakteriemåling av diverse objekter på sanitære rom 6 ganger på år
- Bakteriemåling av andre objekter 2 ganger ell. mer pr år om dette er relevant
- Rapport om kjemikalieforbruk i microliter pr m2 på årsbasis
- Rapport om avfallsposeforbruk i mikrogram pr m2 på årsbasis
- Rapport om papirforbruk i mikrogram pr m2 på årsbasis
-
Rapport om krav til rengjorte kvm2 på årsbasis
-
Rapport om krav til korrekt dosering
-
Rapport om krav til andel miljømerkede kjemikalier
-
Rapport om kjemikalier – fareklasifisering
-
Rapport om krav til ikke miljømerkede kjemikalier
-
Rapport om krav til konsentrerte kjemikalier
-
Rapport om krav til transport, andel av Euronorm IV tjenestebiler( vårt mål er opp til 90 % EL biler)
-
Rapport om krav til drivstofforbruk Euronorm IV tjenestebiler
-
Rapport om krav til avfallshåndtering
-
Rapprt om krav til innkjøp av miljøsertifiserte kjemikalier
-
Rapport om krav til papirforbruk
- Digitalarkivering av alt materiale og kostnadsfritt levering til oppdragsgiver på en dags varsel
KVALITETSTYRING
- Bestemme Oppdragsgiverens og andre interesseparter behov og forventninger
- Oppnåelse av overenstemmelse med kundekrav og kvalitetsstyring
- Bestemme prosessene og ansvaret som er nødvendig for å oppnå kvalitetsmålene
- Bestemme og fremskaffe de resursene som er nødvendig for å oppnå kvalitetsmålene
- Etablere metoder for å måle virkningen og effektiviteten for den enkelte prosess
- Anvende disse målene for å bestemme virkningen og effektiviteten for den enkelte prosess
- Bestemme måter for å unngå avvik og for å fjerne årsaker til avvik
- Etablere og anvende en prosess for kontinuerlig forbedring av systemet for kvalitetsstyring
- Hensiktsmessig opplæring og relevant fagkompetanse til spesifikke oppgaver
- Bedømmelse av virkningen av systemet for kvalitetsstyring og om det fortsatt er
- hensiktsmessig å forandre dokumentasjon og aktivitet for å skape bedre verdier og kvalitet på utført arbeid