KVALITET RENHOLDSTJENESTER

  • Ingen overgangsordning med tilnærming på avtalt kvalitet – avtalt kvalitet fra første dag.
  • Tett oppfølging
  • Kort behandlingstid og rask responstid
  • Faglige medarbeidere
  • Ferdig opplærte vikarer
  • Miljøbevisste metoder og optimal innarbeidet kvalitets / styringssystem
  • Ergonomi og tilpasning
  • Avviksregistrering behandling og utbedring
  • Kvalitetshåndbok med bekreftet signatur på utført arbeid
  • Tilstandsrapportering årsaksanalyser og handlingsplaner
  • Digital avviksregistrering og rapportering og 5 års dokumentarkivering
  • Kvalitetssikring og kundetilfredshet
  • Fungerende NS – ISO 9001kvalitetssystem
  • Inovativ Rengjøring
  • NS – INSTA 800 kunnskapsnivå 4 kvalitetssikring
  • Svane Rengjøring
  • Smittevern og Smitterenhold
  • Desinfeksjon Sterilisering og Bakteriemåling
  • Optimal kvalitet gjennom hele avtalen

Kvalitetssikring

  • Kvalitetsskjema / kontrollskjema på alle sanitære rom
  • Kvalitetsskjema / kontrollskjema på andre objekter om ønskelig
  • NS – INSAT800 kontrollskjema 4 ganger pr år om dette er relevant
  • Glansmåling av gulvoverflater 2 ganger pr år om dette er relevant
  • Støvmåling 2 ganger pr år om dette er relevant
  • Friksjonsmåling
  • Overflatemotstands måling
  • Statisk elektrisitetsmåling og  
  • Bakteriemåling av diverse objekter på sanitære rom 6 ganger på år
  • Bakteriemåling av andre objekter 2 ganger ell. mer pr år om dette er relevant
  • Rapport om kjemikalieforbruk i microliter pr m2 på årsbasis
  • Rapport om avfallsposeforbruk i mikrogram pr m2 på årsbasis
  • Rapport om papirforbruk i mikrogram pr m2 på årsbasis
  • Rapport om krav til rengjorte kvm2 på årsbasis
  • Rapport om krav til korrekt dosering
  • Rapport om krav til andel miljømerkede kjemikalier
  • Rapport om kjemikalier – fareklasifisering
  • Rapport om krav til ikke miljømerkede kjemikalier
  • Rapport om krav til konsentrerte kjemikalier
  • Rapport om krav til transport, andel av Euronorm IV tjenestebiler( vårt mål er opp til 90 % EL biler)
  • Rapport om krav til drivstofforbruk Euronorm IV tjenestebiler
  • Rapport om krav til avfallshåndtering
  • Rapprt om krav til innkjøp av miljøsertifiserte kjemikalier
  • Rapport om krav til papirforbruk
  • Digitalarkivering av alt materiale og kostnadsfritt levering til oppdragsgiver på en dags varsel

KVALITETSTYRING

  • Bestemme Oppdragsgiverens og andre interesseparter behov og forventninger
  • Oppnåelse av overenstemmelse med kundekrav og kvalitetsstyring
  • Bestemme prosessene og ansvaret som er nødvendig for å oppnå kvalitetsmålene
  • Bestemme og fremskaffe de resursene som er nødvendig for å oppnå kvalitetsmålene
  • Etablere metoder for å måle virkningen og effektiviteten for den enkelte prosess
  • Anvende disse målene for å bestemme virkningen og effektiviteten for den enkelte prosess
  • Bestemme måter for å unngå avvik og for å fjerne årsaker til avvik
  • Etablere og anvende en prosess for kontinuerlig forbedring av systemet for kvalitetsstyring
  • Hensiktsmessig opplæring og relevant fagkompetanse til spesifikke oppgaver
  • Bedømmelse av virkningen av systemet for kvalitetsstyring og om det fortsatt er
  • hensiktsmessig å forandre dokumentasjon og aktivitet for å skape bedre verdier og  kvalitet på utført arbeid